Закони податкового кодексу направлені на знищення інституту громадських організацій України                                                                                                                             Автор: Микола Бабич
    Перед прийняттям  Податкового кодексу України ініційованого владою на чолі з його автором Сергієм Тигіпком, в країні прокотилася хвиля протестів власників малого та середнього бізнесу.  Відголоском тих подій являються ще не закриті кримінальні справи проти активістів протестного руху відкриті, нібито ,за псування плитки  вуличного покриття. З активістів протестного руху вимагають непід’ємну суму грошей за нібито завдані збитки  місту Києву.   Підприємці – люди ініціативні та активні по самому опреділенню  їх підприємницької діяльності. Проаналізувавши ту частину майбутнього Податкового кодексу, який регламентує взаємовідношення підприємців, як платників податків,  та податкової адміністрації, підприємці відразу відчули небезпеку , яку несло їм прийняття цього документу Верховною Радою України. По країні почалися масові акції протесту, наслідки яких вже були обговорені автором цієї публікації в попередніх статтях цьоьго блогу. В даній же статті буде йтися про оподаткування громадських організацій України, діяльність яких докорінно змінив новий Податковий кодекс. Термін «діяльність» було б доцільно замінити після прийняття кодексу на «неспроможність діяльності».  Громадські організації в Україні мають статус неприбуткових організацій, далі по тексту НПО. Щоб простіше було зрозуміти читачеві, неприбуткові організації це організації, які мають тимчасову податкову пільгу на сплату податку на прибуток. Так, як громадські організації, далі ГО, не ведуть прибуткової – комерційної діяльності, в них просто не може існувати коштів на оплату податків. До прийняття Податкового кодексу статус  неприбутковості організації визначався органами юстиції при регєстрації підприємства та підтверджувався автоматично податковими органами.  Після прийняття ПК право на надання податкової пільги було віддано виключно податковій службі, не зважаючи на статус організації наданій їй органами міністерства юстиції. Від нині ДПА стала правовим монополістом в даній сфері діяльності. В новому ПК зовсім не прописано правових ознак надання організації статусу неприбуткової, що означає також на  право на діяльність. Це означає, що зареєстрована в органах юстиції ГО без згоди ДПА право на роботу та існування не мають.  В роз’ясненні до ПК сказано, що так як немає чіткого опреділення ознак для права надання статусу неприбутковості організації прицівник  ДПА має право  це здійснювати застосовуючи свою власну суб’єктивну думку, тобто на свій суб’єктивний- власний розсуд. З цього слідує, що рядовому інспектору ДПА надано право бути «Богом та царем» у питанні відкриття та існування громадських організацій. Не важко здогадатися, що  всі ці дії приводять до відкриття шляху для величезної корупції з боку прцівників ДПА. На даний час не давши взятку податковому інспектору не можливо здійснювати роботу громадських організацій в Україні, адже тільки від нього залежить право на їх діяльність, без правого опреділення. По суті в Україні було скасовано закон, а запроваджено свавілля введеного  в опреділення закону. Цими драконівськими нововведеннями законодавець не обмежився. Також любому податковому інспектору надано право на свій суб’єктивний розсуд знімати з ГО статус неприбутковості, а це означає припиняти законну діяльність організіції. При тому введено в закон так звану призумцію  винуватості при оскарженні в судовому порядку. Спочатку працівниками ДПА суб’єктивно призначається покарання, а потім оскаржується покараними організаціями, роками це в судах. При цьому робота  громадської організації  повністю припиняється  до винесення вердикту суду. Практика показує, що так, як не має чіткого правового визначення в законі даного процесу, та упередженість наших судів, шансів одержати висновок суду на користь позивича – ГО практично не існує.  Не важко здогадатися які цілі переслідувалися при прийнятті цієї частини ПК.  Механізмом регулювання права на відкриття та закриття громадських організацій шляхом  суб’єктивних дій інспекторів ДПА влада не тільки відкриває шлях до корупції, а й знищує сам інститут громадських організацій, як конституціїне прово громадян на громадянські та релігійні об’єднання.  Громадянські організації в Україні давно вже стали «більмом на оці»  у влади, як біло-синіх так і помаранчевих політиків, адже ГО являються основним джерелом протестів проти свавілля влади. Згадаємо протестні акції проти права кабміну надавати право  пенсійним фондам  в ручному режимі нараховувати пенсій пільговикам. Знищуючи громадські організації, влада розчищає собі шлях до повного свавілля та тоталітаризму в Україні.  Існують історичні факти, що в  різні часи до середньовіччя,  владами країн наймалися збирачі податків єврейської національності, які силою забирали в населення цілих країн останні статки в вигляді податей, обрікаючи бідний народ на неминучу голодну смерть. Так як, в давнї часи по релігійних переконаннях, що регламентує талмуд, євреї не могли мати жалю до не євреїв – «гоїв» , що означає нижче скотини, вони були ідеальними найманими збирачами податків, завдяки своєму безжалю до простого люду до яких вони ставились, як до нижчих чим скотина – без жалю.  (Історичні події як  факти наведені тут в якості справки, а не в якості етнічно-релігійної оцінки подій).  В нас в країні влада в 21-му столітті надає повні свавільні повноваження працівникам ДПА, спонукаючи їх відноситися до громадян України, як до нижчих ніж скотина.
Отака  вона в нас наша влада. Хотілося б щоб українці задумалися, чи потрібна вона їм?

ФОТО АВТОРА САЙТУ

Вересень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ІНФОРМАЦІЯ

Автор інтернетресурсу не несе відповідальності за посилання на сторонні ресурси.