Закон про гастрольні збори перш за все вдарить по молодих талантах України

     Верховною Радою України в першому  читанні були ухвалені зміни до закону про державний збір з гастрольної діяльності в Україні.  Здавалося б нічого дивного  в цьому не має. Податки повинні платити всі. Шоу бізнес,  як вітчизняний, так і засилля іноземного, це виличезна ніша для наповнення державної казни. Із зізнань,  та коментарів досвідчених зірок нашого шоу бізнесу в часи гастрольної діяльності при Радянському Союзі прибутки радянських зірок були занадто скромними. Так, наприклад , примадонна Ала Пугачова скаржилася, що навіть приготування іжі під час гастрольних поїздок відбувалося на особистих примусах, в електрочайниках та на електроплитках в готелях, та гуртожитках різних культпросвітних установ. Про сите та безтурботне життя тодішнього артиста годі було б і  мріяти. Таке життя творчої еліти дійсно наводило на роздуми до нездорового відношення  тодішньої влади до митців. Та є і зворотня сторона медалі цього питання. «Чого гріха таїти» відомо, що сучасний шоубізнес майже століття,  як належить так і контролюється людьми єврейської національності.  Ця нація являється дуже прагматичною і ніколи без конкретного зиску нічого не робить. Тому, ще в радянські часи концертна діяльність була досить рентабельним зайняттям. Що ж змінилося після розвалу комуністичного режиму. Ринкова не контрольована економіка деяким зіркам шоубізнесу принесла нечувані прибутки за короткі часи. Зрозуміло, що іноземний шоубізнес таких різких злетів не знав. Як результ , в  наших доморощених зірок швидко появилися приватні літаки, яхти, палаци в Україні, Росії та за кордоном, а також солідні рахунки в банках. Посткомуністична чиновніча братва, та відкрито кримінальна, почала щиро фінансувати приватні концерти в своїх маєтках та на так званих  корпоративах. Завдяки швидким грошам багато талановитих митців, і не зовсім, швидко захворіли зірковою хворобою і здійснівати концертну діяльність без величезних гонорарів відмовились. Як гриби виросли різного роду концертні агенства та продюсерські організації, які як посередники стригли свої «купони» з даної діяльності. Але , як говориться ,бізнес  є бізнес і в нього свої закони. Та повернемося до сьогодення. Що принесуть  зміни в законі  про концертну діяльність, якщо він буде ухвалений вцілому і вступить в силу? Здогадатися не важко. Багаті стануть ще багатшими, а бідні ще біднішими.  Перше, що кидається в очі, це виключення квоти на максимальну  кількість  місць в концертному приміщенні, коли застосовується закон про гастрольний збір. Раніше при наявності в залі місць менше 500 , збір не застосовувався. Тепер збір 5% буде застосований від одного місця в залі. Отже платити мусять  збір і розкручені знаменитості, і маловідомі , часто наші Українські, молоді таланти, які платити  просто будуть не спроможні. Як результат,  Українська нація  втратить так і не почуті народні таланти, а традиційні не українські,  чужоземні ремісники, пропагуючи в Україні дешеве низькопробне псевдомистетцтво , будуть одержувати величезні бариші. Ціни на квитки можуть зрости на 30-40%, а корупція дозволить гігантам щоубізнесу безкарно ухилятись від сплати всіх існуючих зборів та  податків.  Всі ці зміни до закону принесуть фінансові проблеми пересічному, не багатому Українцю, та закриють шлях до нашого національного мистецтва. Плануючи похід  на концерт,  навіть в сільський клуб , варто буде подумати, кому і за що слід віддавати свої, зароблені, часто тяжкою працею кошти.  Висновок з цього один:  Україні потрібний різко прогресивний податок на шоубізнес,  та жорсткий контроль за його виконанням.

  Хотілося б побажати Українцям подумати,  чи Українська  в нас на Україні влада,   на кого вона працює, та зробити   певні висновки.

ФОТО АВТОРА САЙТУ

Вересень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ІНФОРМАЦІЯ

Автор інтернетресурсу не несе відповідальності за посилання на сторонні ресурси.